Checklist strategische koers uitzetten

Strategie:
Onze organisatie heeft:​

Nagedacht over onze toekomstige digitale stappen

De toekomstige digitale stappen gekozen

De toekomstige digitale stappen gekozen na het vragen van input van de rechtstreeks betrokken medewerkers

De toekomstige digitale stappen gekozen in co-creatie met medewerkers op elk niveau (finale keuze wordt gedragen door de hele organisatie)

Rollen:​

We hebben een projectleider aangewezen voor deze digitale stappen

We hebben de projectleider geselecteerd op basis van diens spontane interesse

De projectleider heeft tijd gekregen binnen diens takenpakket voor deze digitale stappen​

Communicatie:​

De volgende digitale stappen zijn gecommuniceerd naar de rechtstreeks betrokken medewerkers

De volgende digitale stappen zijn gecommuniceerd naar alle medewerkers

De digitale strategie is gecommuniceerd naar alle belanghebbenden, binnen én buiten de organisatie (klanten, partners …)

Er zijn regelmatige updatemomenten om medewerkers op de hoogte te houden van de vooruitgang van het digitale project​

Er zijn regelmatige terugkoppelmomenten om input van medewerkers te krijgen over nieuwe digitale processen, ook na de invoering van de nieuwe processen​

Hoeveel vakjes kon je aanvinken?

Geen of enkele

Kon je geen of weinig vakjes aanvinken? Geen probleem! Wij zetten je graag op weg.
Klik hier om meer te ontdekken

Meer weten?

De helft

Kon je de helft van de vakjes aanvinken?
Een goed begin is het halve werk!
Wat kan een volgende stap zijn?
Klik hier om meer te ontdekken

Meer weten?

De meeste

Kon je de meeste vakjes aanvinken? Goed bezig!
Als je de gaten toch nog wil proberen dichtrijden,
vind je hier misschien inspiratie

Meer weten?